Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Перспективи розвитку аромамаркетингу в Україні

Гумінська Л. (2015) Перспективи розвитку аромамаркетингу в Україні. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.».. С. 123–125.

[thumbnail of Гумінська_4.pdf]
Preview
Текст
Гумінська_4.pdf

Завантажити (221kB) | Preview

Анотація

В умовах сучасної конкурентної боротьби на ринку кожна компанія використовує найрізноманітніші засоби впливу на споживача, привернення та утримання його уваги. Саме тому окрім традиційних маркетингових технологій, підприємства намагаються знайти та використати в своїй діяльності новітні та оригінальні прийоми для удосконалення ефективності власної політики.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: аромамаркетинг, арома-бізнес, брендінг
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 02 Черв 2015 06:33
Оновлення: 02 Черв 2015 06:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17579
ДСТУ 8302:2015: Гумінська Л. Перспективи розвитку аромамаркетингу в Україні. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». 2015.. С. 123–125.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу