Пироженко Л. В. (2015) Диференціація змісту шкільної освіти у 70-х рр. XX ст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 79. С. 50–53. ISSN 2076-6173.
12.pdf
Завантажити (247kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано досвід диференціації змісту загальної середньої освіти у педагогічній науці і практиці освіти у кінці 70-х рр. ХХ століття. Розкрито підходи до організації факультативів, вимоги до відбору і структурування їх змісту, вибору методів і форм їх проведення. Виявлено, що незважаючи на певні недоліки та прорахунки у досліджуваний період завдяки факультативним заняттям були створені реальні передумови для більш динамічного і продуктивного розвитку інтересів і нахилів учнів, диференційованого підходу до формування їх творчих здібностей. Вони сприяли поглибленню знань учнів з окремих предметів, вдосконаленню практичних умінь та навичок, розвитку їх інтересу до тої чи іншої науки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | зміст освіти, диференціація, факультатив |
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 02 Черв 2015 08:56 |
Оновлення: | 02 Черв 2015 09:04 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17591 |
ДСТУ 8302:2015: | Пироженко Л. В. Диференціація змісту шкільної освіти у 70-х рр. XX ст.. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 79. С. 50–53. |