Атаманчук Ю. М. (2015) Концепції інформатизації вищої освіти: вітчизняний і зарубіжний погляди. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 79. С. 59–64. ISSN 2076-6173.
14.pdf
Завантажити (268kB) | Preview
Анотація
У статті порушено питання інформатизації управління навчально-виховним процесом, висвітлене в педагогічній теорії, оскільки сучасний світовий простір носить інформаційний характер, а поінформованість суб’єктів навчального процесу є необхідністю. Досліджено проблеми інформатизації управління в сучасних умовах глобалізації та інтеграційних суспільних процесів. Подано аналіз вітчизняних і зарубіжних концепцій інформатизації вищої освіти. Розкрито процес, за допомогою якого інформаційні технології дають можливість підвищити ефективність усіх складників управлінської діяльності. Перспектива дослідження полягає у подальшому науковому обґрунтуванні концептуальних засад та розробленні та експериментальній перевірці моделі даної педагогічної системи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інформатизація, вищі навчальні заклади, програма інформатизації, інформатизація управління, управління, ІКТ. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 02 Черв 2015 09:04 |
Оновлення: | 02 Черв 2015 09:14 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17593 |
ДСТУ 8302:2015: | Атаманчук Ю. М. Концепції інформатизації вищої освіти: вітчизняний і зарубіжний погляди. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 79. С. 59–64. |