Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Реформування системи ціннісних орієнтацій студентів вищих закладів освіти мистецького профілю (кінець ХХ століття)

Тарарак Н. Г. (2015) Реформування системи ціннісних орієнтацій студентів вищих закладів освіти мистецького профілю (кінець ХХ століття). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 79. С. 139–142. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 30.pdf]
Preview
Текст
30.pdf

Завантажити (256kB) | Preview

Анотація

Визначено низку проблем, що виникли в ході реформування системи ціннісних орієнтацій студентів вищих закладів мистецької освіти наприкінці ХХ століття після проголошення Україною своєї незалежності. Розкрито сутність поняття ''ціннісні орієнтації''. Схарактеризовано специфіку питань того часу щодо формування системи ціннісних орієнтацій студентів вищих закладів мистецької освіти країни 90-х рр. ХХ століття. Проведене дослідження не вичерпує усієї низки проблем, пов’язаних із формуванням системи ціннісних орієнтацій студентської молоді, які є за своїм характером складними і багатогранними. Серед перспективної тематики подальшого науково-педагогічного дослідження зазначеної проблеми акцентовано увагу на важливості розробки моделей організації ціннісної педагогічної взаємодії та аксіологізації спілкування.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: ціннісні орієнтації, ціннісна педагогічна взаємодія, учасники навчального процесу, проблема, вища мистецька освіта
Класифікатор: L Освіта > LA Історія освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 04 Черв 2015 06:46
Оновлення: 04 Черв 2015 06:54
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17616
ДСТУ 8302:2015: Тарарак Н. Г. Реформування системи ціннісних орієнтацій студентів вищих закладів освіти мистецького профілю (кінець ХХ століття). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 79. С. 139–142.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу