Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Діахронічний метод як засіб обґрунтування періодизації розвитку дошкільних навчальних закладів різних типів у системі освіти України (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ ст.)

Васильєва С. А. (2015) Діахронічний метод як засіб обґрунтування періодизації розвитку дошкільних навчальних закладів різних типів у системі освіти України (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 79. С. 168–174. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 35.pdf]
Preview
Текст
35.pdf

Завантажити (286kB) | Preview

Анотація

Означено вибір методу періодизації (діахронічного методу) для обґрунтування періодизації розвитку дошкільних навчальних закладів різних типів у системі освіти України у період другої половини ХХ ст. – початку ХХІ ст. На прикладі змістового наповнення одного із критеріїв (законодавчого) підтверджено його адекватність, ефективність та максимальну відповідність вирішуваним завданням, зокрема, на основі історичних та історіографічних джерел визначено наповнення історичного часу нашого дослідження, що дозволило здійснити хронологічну локалізацію процесу розвитку дошкільних навчальних закладів різних типів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: метод періодизації, критерій, історіографічне поняття ''час'', періодизація
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 04 Черв 2015 07:39
Оновлення: 04 Черв 2015 07:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17628
ДСТУ 8302:2015: Васильєва С. А. Діахронічний метод як засіб обґрунтування періодизації розвитку дошкільних навчальних закладів різних типів у системі освіти України (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 79. С. 168–174.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу