Єрастова-Михалусь І. Б. (2015) Педагогічна проблема формування міжкультурної толерантності у майбутніх магістрів з економіки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 79. С. 186–189. ISSN 2076-6173.
Preview
38.pdf
Завантажити (245kB) | Preview
Анотація
Розглянуто основні світові тенденції та підходи до формування міжкультурної толерантності, педагогічні принципи, що дозволяють досягнути поставленої мети; проаналізовано сучасний стан науково-педагогічних досліджень щодо розвитку у магістрантів міжкультурної толерантності; зазначено основні вимоги щодо освітньо-кваліфікаційного рівня ''Магістр з економіки''; запропоновано оптимальні шляхи формування міжкультурної толерантності у майбутніх магістрів з економіки
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | міжкультурна толерантність, магістерська підготовка, магістр з економіки, міждисциплінарний підхід, цілісний педагогічний процес, педагогічний принцип |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 04 Черв 2015 10:52 |
| Оновлення: | 04 Черв 2015 10:58 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17633 |
| ДСТУ 8302:2015: | Єрастова-Михалусь І. Б. Педагогічна проблема формування міжкультурної толерантності у майбутніх магістрів з економіки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 79. С. 186–189. |


