Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічна проблема формування міжкультурної толерантності у майбутніх магістрів з економіки

Єрастова-Михалусь І. Б. (2015) Педагогічна проблема формування міжкультурної толерантності у майбутніх магістрів з економіки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 79. С. 186–189. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 38.pdf]
Preview
Текст
38.pdf

Завантажити (245kB) | Preview

Анотація

Розглянуто основні світові тенденції та підходи до формування міжкультурної толерантності, педагогічні принципи, що дозволяють досягнути поставленої мети; проаналізовано сучасний стан науково-педагогічних досліджень щодо розвитку у магістрантів міжкультурної толерантності; зазначено основні вимоги щодо освітньо-кваліфікаційного рівня ''Магістр з економіки''; запропоновано оптимальні шляхи формування міжкультурної толерантності у майбутніх магістрів з економіки

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: міжкультурна толерантність, магістерська підготовка, магістр з економіки, міждисциплінарний підхід, цілісний педагогічний процес, педагогічний принцип
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 04 Черв 2015 07:52
Оновлення: 04 Черв 2015 07:58
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17633
ДСТУ 8302:2015: Єрастова-Михалусь І. Б. Педагогічна проблема формування міжкультурної толерантності у майбутніх магістрів з економіки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 79. С. 186–189.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу