Бреславський В. О. (2015) Оцінка якості надання послуг в мережах стільникового зв’язку у світі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 79. С. 264–271. ISSN 2076-6173.
53.pdf
Завантажити (402kB) | Preview
Анотація
У статті з’ясовано, що якість послуг зв'язку є тим фактором, який впливає на рівень конкурентоспроможності серед операторів зв'язку. Єдині показники якості надання послуг зв’язку будуть використовуватися як операторами зв’язку, так й представниками офіційної влади, фізичними та юридичними особами. Варто розробити систему показників якості послуг з урахуванням світових стандартів та досвіду міжнародних організацій, проте, передусім, варто опиратись на нормативну базу діючого законодавства. У статті наведено нормативні документи та міжнародні стандарти, які використовуються в основі створення високоякісної та гнучкої системи перевірки якості послуг системи стільникового зв’язку.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | методики, QoS, стандарти якості, обладнання, стільниковий зв’язок, Best Effort Service, Stabilock, JDSU Cell Advisor JD745A, Agilent E6601A. |
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 08 Черв 2015 07:41 |
Оновлення: | 08 Черв 2015 07:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17702 |
ДСТУ 8302:2015: | Бреславський В. О. Оцінка якості надання послуг в мережах стільникового зв’язку у світі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 79. С. 264–271. |