Тимошук С. В., Третяк О. І. (2015) Особливості формування навчальної мотивації студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 80. С. 64–68. ISSN 2076-6173.
Preview
14.pdf
Завантажити (289kB) | Preview
Анотація
У статті вивчено зміни мотивації навчальної діяльності студентів на різних етапах навчання. Показано, що для всіх студентів головними є професійні мотиви. Встановлено, що мотиваційна сфера навчальної діяльності студентів багатокомпонентна та різнорівнева. В структурі навчальної діяльності переважають зовнішні позитивні мотиви.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | зовнішня мотивація, внутрішня мотивація, професійне встановлення |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 18 Черв 2015 08:43 |
Оновлення: | 18 Черв 2015 08:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17832 |
ДСТУ 8302:2015: | Тимошук С. В., Третяк О. І. Особливості формування навчальної мотивації студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 80. С. 64–68. |