Шимків І. В. (2015) Організація та зміст освіти на вищому рівні гімназії у Німеччині. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 80. С. 69–74. ISSN 2076-6173.
15.pdf
Завантажити (286kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто сутність, принципи та форми організації профільного навчання на вищому рівні гімназії у Німеччині в контексті різновекторного осмислення проблем вітчизняної системи освіти та необхідності змін цільових та стратегічних орієнтирів розвитку загальної освіти. Окреслено зміст навчальних планів у німецьких гімназіях. Проаналізовано основні види контролю, що застосовуються на вищому гімназійному ступені. Висвітлено умови отримання учнями гімназій загальної кваліфікації та атестату зрілості для вступу до вищого навчального закладу
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | атестат зрілості, вищий гімназійний ступінь, диференціація навчання, зміст навчального плану, індивідуалізація навчання, контроль, профільне навчання |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 18 Черв 2015 08:46 |
Оновлення: | 18 Черв 2015 08:54 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17833 |
ДСТУ 8302:2015: | Шимків І. В. Організація та зміст освіти на вищому рівні гімназії у Німеччині. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 80. С. 69–74. |