Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Організація та зміст освіти на вищому рівні гімназії у Німеччині

Шимків І. В. (2015) Організація та зміст освіти на вищому рівні гімназії у Німеччині. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 80. С. 69–74. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 15.pdf]
Preview
Текст
15.pdf

Завантажити (286kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто сутність, принципи та форми організації профільного навчання на вищому рівні гімназії у Німеччині в контексті різновекторного осмислення проблем вітчизняної системи освіти та необхідності змін цільових та стратегічних орієнтирів розвитку загальної освіти. Окреслено зміст навчальних планів у німецьких гімназіях. Проаналізовано основні види контролю, що застосовуються на вищому гімназійному ступені. Висвітлено умови отримання учнями гімназій загальної кваліфікації та атестату зрілості для вступу до вищого навчального закладу

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: атестат зрілості, вищий гімназійний ступінь, диференціація навчання, зміст навчального плану, індивідуалізація навчання, контроль, профільне навчання
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 18 Черв 2015 08:46
Оновлення: 18 Черв 2015 08:54
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17833
ДСТУ 8302:2015: Шимків І. В. Організація та зміст освіти на вищому рівні гімназії у Німеччині. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 80. С. 69–74.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу