Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічні умови застосування кейс-технологій у процесі активної підготовки судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування

Костюк В. Б. (2015) Педагогічні умови застосування кейс-технологій у процесі активної підготовки судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 80. С. 84–89. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 18.pdf]
Preview
Текст
18.pdf

Завантажити (284kB) | Preview

Анотація

У статті автор доводить, що використання кейс-технологій на заняттях з іноземної мови сприяє актуалізації спілкування на професійному рівні шляхом залучення студентів у діяльність, яка відображатиме зміст і ситуації майбутньої роботи за фахом. У статті висвітлено педагогічні умови ефективного застосування кейс-технологій у навчанні іноземної мови за професійним спрямуванням; виокремлено процесуальні та змістові педагогічні умови, необхідні для інтеграції кейс-технологій у процес формування іншомовної комунікативної компетентності судноводіїв та схарактеризовано особливості їх реалізації у морських навчальних закладах

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: кейс-технології, педагогічні умови, морський навчальний заклад, іноземна мова, професійно-орієнтоване спілкування, судноводій
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 18 Черв 2015 08:56
Оновлення: 18 Черв 2015 09:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17836
ДСТУ 8302:2015: Костюк В. Б. Педагогічні умови застосування кейс-технологій у процесі активної підготовки судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 80. С. 84–89.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу