Кирильчук О. Б. (2015) Використання технології переконливої аргументації при навчанні вільного спілкування німецькою мовою. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 80. С. 152–156. ISSN 2076-6173.
31.pdf
Завантажити (258kB) | Preview
Анотація
У статті представлено дослідження проблеми використання технології переконливої аргументації при навчанні вільного спілкування студентів у процесі вивчення німецької мови. Обґрунтовано ситуативну доречність переконливої аргументації, що визначається як відповідність форми і змісту умовам комунікативної або мовленнєвої ситуації. Наведено приклади аргументативної чи риторичної ситуації, мовленнєві кліше переконливої аргументації для виконання аргументативних ролей співрозмовників у процесі персуазивного діалогу. З’ясовано прагматичні чинники: комунікативний самоконтроль, комунікативна адаптивність, комунікативна сумісність для системи формування вмінь та навичок переконливої аргументації в іншомовному спілкуванні. Автором досліджено власну систему роботи через інтерактивні форми, створивши алгоритм комунікативно-діяльнісного процесу технології переконливої аргументації
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | переконлива аргументація, аргументативні ситуації, персуазивний діалог, іншомовне спілкування, комунікативно-діяльнісний процес |
Класифікатор: | P Мова та література > PD Німецькі мови |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Черв 2015 12:25 |
Оновлення: | 22 Черв 2015 12:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17885 |
ДСТУ 8302:2015: | Кирильчук О. Б. Використання технології переконливої аргументації при навчанні вільного спілкування німецькою мовою. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 80. С. 152–156. |