Печко О. М. (2015) Формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами педагогічних ситуацій. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук..
aref. Печко А.Н..pdf
Завантажити (481kB) | Preview
Анотація
Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням
проблеми формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної
культури засобами педагогічних ситуацій. Проаналізовано сутність і
взаємозв’язок базових понять дослідження; розглянуто специфіку й особливості
професійного мислення вчителя фізичної культури; виокремлено та
охарактеризовано критеріальні характеристики досліджуваного феномену.
Визначено методи і засоби формування професійного мислення вчителів
фізичної культури. Розглянуто та систематизовано педагогічні основи
використання специфічних педагогічних ситуацій у процесі підготовки
фахівців визначеного профілю.
Теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено
ефективність авторської технології формування професійного мислення
майбутніх учителів фізичної культури засобами специфічних педагогічних
ситуацій. Доведено, що її поетапна реалізація забезпечує позитивні зміни у
рівнях сформованості (критичний, допустимий, достатній, оптимальний)
професійного мислення. Розроблено відповідне навчально-методичне
забезпечення, що сприяє підвищенню якості підготовки майбутніх учителів
фізичної культури.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійне мислення, педагогічна ситуація, технологія формування, метод педагогічних ситуацій, навчальний процес, системний аналіз. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Черв 2015 07:24 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17966 |
ДСТУ 8302:2015: | Печко О. М. Формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами педагогічних ситуацій. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. 2015.. |