Крук М. З., Крук А. З. (2015) Рівень фізичної підготовленості студентів Житомирського державного університету імені Івана Франка. Фізичне виховання та спорт у контексті державної програми розвитку фізичної культури в Україні: досвід, проблеми, перспективи. № 2. С. 80–83.
крук.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Навчання у вищих навчальних закладах – важка і напружена розумова праця в умовах дефіциту часу на фоні різкого зниження рухової активності студентів. Педагогічний процес з фізичного виховання передбачає теоретичну, методичну і практичну направленість впливів з метою формування у студентів особистої фізичної культури. Особиста фізична культура має декілька компонентів, які характеризують її рівень, це стан здоров’я, фізичний розвиток, фізична працездатність, фізична підготовленість, фізична досконалість як їх сукупність.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичної культури та базової загальновійськової підготовки |
Користувач: | Григорій Петрович Грибан |
Дата подачі: | 16 Лип 2015 16:26 |
Оновлення: | 17 Серп 2015 08:18 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18196 |
ДСТУ 8302:2015: | Крук М. З., Крук А. З. Рівень фізичної підготовленості студентів Житомирського державного університету імені Івана Франка. Фізичне виховання та спорт у контексті державної програми розвитку фізичної культури в Україні: досвід, проблеми, перспективи. 2015. № 2. С. 80–83. |