Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ

Свистун О. (2015) ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.».. С. 140–142.

[thumbnail of тези_Свистун_4.pdf]
Preview
Текст
тези_Свистун_4.pdf

Завантажити (302kB) | Preview

Анотація

Нині переваги людей, мода, канали інформації стрімко змінюються, руйнуючи звичні та зручні прийоми продажів. Але є методи, які дозволяють впливати на покупця, минаючи його свідомість, і викликати пряму мотивацію до покупки.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг, аромамаркетинг, просування товару
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 05 Серп 2015 07:57
Оновлення: 05 Серп 2015 07:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18309
ДСТУ 8302:2015: Свистун О. ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». 2015.. С. 140–142.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу