Електронна бібліотека Житомирського державного університету

BLUETOOTH-МАРКЕТИНГ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ

Стеценко О. (2015) BLUETOOTH-МАРКЕТИНГ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.».. С. 142–145.

[thumbnail of тези_Стеценко_4.pdf]
Preview
Текст
тези_Стеценко_4.pdf

Завантажити (215kB) | Preview

Анотація

На даний час традиційні технології мобільного маркетингу, такі як, розсилка СМС повідомлень, вже значно втратили свою актуальність через ряд обмежень, зокрема передачу тільки тексту, обмежений розмір повідомлення, а головне – платність. Внаслідок цього, активний розвиток отримав інноваційний напрям мобільного маркетингу – Bluetooth-маркетинг.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Bluetooth-маркетинг, маркетинг
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 05 Серп 2015 07:57
Оновлення: 05 Серп 2015 07:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18310
ДСТУ 8302:2015: Стеценко О. BLUETOOTH-МАРКЕТИНГ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». 2015.. С. 142–145.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу