Тищук О. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ BLUETOOTH–МАРКЕТИНГУ ТА ПЕРЕШКОДИ НА ШЛЯХУ ЙОГО РОЗВИТКУ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.».. С. 147–149.
Preview
тези_Тищук_4.pdf
Завантажити (309kB) | Preview
Анотація
Традиційні технології мобільного маркетингу, такі як, наприклад, розсилка SMS повідомлень, вже значно втратили свою актуальність, отже й ефективність. В наслідок цього, активний розвиток отримують інноваційні напрями мобільного маркетингу такі як, Bluetooth-маркетинг, пряма реклама з використанням технології глобального позиціювання тощо.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Bluetooth-маркетинг, маркетинг |
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 05 Серп 2015 07:57 |
Оновлення: | 05 Серп 2015 07:57 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18311 |
ДСТУ 8302:2015: | Тищук О. ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ BLUETOOTH–МАРКЕТИНГУ ТА ПЕРЕШКОДИ НА ШЛЯХУ ЙОГО РОЗВИТКУ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». 2015.. С. 147–149. |