Саух П. Ю. (2012) Феномен наукової школи в контексті реалій сучасної науки. Становлення і розвиток науково-педагогічних шкіл : проблеми, досвід, перспективи : зб. наук. праць.. С. 44–51.
Preview
Fenomen nauk shkoly.pdf
Завантажити (127kB) | Preview
Анотація
В статті на основі аналізу додисциплінарного, дисциплінарного та постдисциплінарного етапів розвитку науки відслідковується роль і значення наукових шкіл на кожному із них. Окреслена модель наукової школи в контексті вимог постнекласичної науки й сучасного „інноваційного суспільства”. Визначені основні структурні елементи сучасної наукової школи, які забезпечують її ефективність й результативність.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра філософії та політології |
Користувач: | Віктор Миколайович Заглада |
Дата подачі: | 27 Серп 2015 07:08 |
Оновлення: | 27 Серп 2015 07:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18412 |
ДСТУ 8302:2015: | Саух П. Ю. Феномен наукової школи в контексті реалій сучасної науки. Становлення і розвиток науково-педагогічних шкіл : проблеми, досвід, перспективи : зб. наук. праць. 2012.. С. 44–51. |