Сбруєва А. А. (2007) Нові підходи до створення альтернативних шкіл: сучасний досвід реформування середньої освіти США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 36. С. 38–42.
Preview
7.pdf
Завантажити (131kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовані особливості функціонування інноваційних освітніх мереж як принципово нової технології розвитку інноваційних шкіл в США. З’ясовані основоположні типологічні характеристики, напрями та умови ефективності діяльності інноваційних освітніх мереж.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи L Освіта > LE Індивідуальні інститути (Америка окрім Сполучених Штатів) |
Користувач: | О.О. Казмірчук |
Дата подачі: | 04 Лист 2008 11:04 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 17:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1843 |
ДСТУ 8302:2015: | Сбруєва А. А. Нові підходи до створення альтернативних шкіл: сучасний досвід реформування середньої освіти США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 36. С. 38–42. |