Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічне зіставлення мовних систем іспанської та англійської мов як лінгвістичне підґрунтя навчання у виші іспанської мови як другої іноземної на основі англійської як першої іноземної

Тарнопольський О. Б., Кухаренко А. А. (2015) Педагогічне зіставлення мовних систем іспанської та англійської мов як лінгвістичне підґрунтя навчання у виші іспанської мови як другої іноземної на основі англійської як першої іноземної. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (81). С. 24–28. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 7.pdf]
Preview
Текст
7.pdf

Завантажити (577kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто можливості створення оптимальних умов для викладання у виші другої іноземної
мови (іспанської) через зіставлення з першою відомою студентам іноземною мовою (англійською), яка
грає головну роль для засвоєння нової мовної системи. Надано результати педагогічного порівняння двох
мовних систем на рівнях фонетики, граматики та лексики з точки зору можливостей позитивного та
негативного мовного переносу в навчальному процесі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: перша іноземна мова (англійська), друга іноземна мова (іспанська), навчання другої іноземної мови у виші, педагогічне зіставлення двох мовних систем, позитивний та негативний мовний перенос
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2015 07:07
Оновлення: 23 Вер 2015 07:13
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18607
ДСТУ 8302:2015: Тарнопольський О. Б., Кухаренко А. А. Педагогічне зіставлення мовних систем іспанської та англійської мов як лінгвістичне підґрунтя навчання у виші іспанської мови як другої іноземної на основі англійської як першої іноземної. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 3 (81). С. 24–28.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу