Тарнопольський О. Б., Кухаренко А. А. (2015) Педагогічне зіставлення мовних систем іспанської та англійської мов як лінгвістичне підґрунтя навчання у виші іспанської мови як другої іноземної на основі англійської як першої іноземної. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (81). С. 24–28. ISSN 2076-6173.
7.pdf
Завантажити (577kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто можливості створення оптимальних умов для викладання у виші другої іноземної
мови (іспанської) через зіставлення з першою відомою студентам іноземною мовою (англійською), яка
грає головну роль для засвоєння нової мовної системи. Надано результати педагогічного порівняння двох
мовних систем на рівнях фонетики, граматики та лексики з точки зору можливостей позитивного та
негативного мовного переносу в навчальному процесі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | перша іноземна мова (англійська), друга іноземна мова (іспанська), навчання другої іноземної мови у виші, педагогічне зіставлення двох мовних систем, позитивний та негативний мовний перенос |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Вер 2015 07:07 |
Оновлення: | 23 Вер 2015 07:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18607 |
ДСТУ 8302:2015: | Тарнопольський О. Б., Кухаренко А. А. Педагогічне зіставлення мовних систем іспанської та англійської мов як лінгвістичне підґрунтя навчання у виші іспанської мови як другої іноземної на основі англійської як першої іноземної. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 3 (81). С. 24–28. |