Айстраханов Д. Д. (2015) Стан досліджень змісту професійної підготовки майбутніх фахівців. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (81). С. 29–34. ISSN 2076-6173.
Preview
8.pdf
Завантажити (576kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто підходи до дослідження змісту професійної підготовки фахівців з точки зору
можливості моделювання змісту професійної підготовки кваліфікованих робітників машинобудівного
профілю як методологічну, теоретичну та методичну науково-педагогічну проблему. Виявлено, що
аналіз наукових праць засвідчує відсутність цілісного, системного, ґрунтовного дослідження проблеми
моделювання змісту професійної підготовки кваліфікованих робітників машинобудівного профілю
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна підготовка, зміст професійної підготовки, моделювання |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Вер 2015 07:10 |
Оновлення: | 23 Вер 2015 07:17 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18608 |
ДСТУ 8302:2015: | Айстраханов Д. Д. Стан досліджень змісту професійної підготовки майбутніх фахівців. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 3 (81). С. 29–34. |