Андрійчук Н. М. (2015) Проблема інклюзивної освіти в сучасних вітчизняних та зарубіжних дослідженнях. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 81. pp. 35-40. ISSN 2076-6173.
9.pdf
Download (594kB) | Preview
Abstract
Стаття має на меті проаналізувати сучасні вітчизняні та зарубіжні дослідження в галузі інклюзивного
навчання. Автор здійснює огляд наукових досліджень щодо освіти дітей з особливими освітніми
потребами, які проводилися в Україні на початку ХХІ століття. Особливу увагу приділено зарубіжному
досвіду, а саме інклюзивному навчанню у скандинавських країнах. Автор класифікує науково-теоретичну
базу, присвячену проблемі інклюзивної освіти в скандинавських країнах за інституційним критерієм і
виділяє три основні групи наукових праць.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | інклюзивне навчання, освіта скандинавських країн, сучасні вітчизняні та зарубіжні дослідження |
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Foreign Languages and Modern Teaching Techniques |
| Depositing User: | Users 2944 not found. |
| Date Deposited: | 23 Sep 2015 10:15 |
| Last Modified: | 23 Sep 2015 10:16 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18609 |
| ДСТУ 8302:2015: | Андрійчук Н. М. Проблема інклюзивної освіти в сучасних вітчизняних та зарубіжних дослідженнях. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2015. № 81. pp. 35-40. |


