Гончарова О. А., Коноваленко Т. В. (2015) Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до інноваційної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (81). С. 69–73. ISSN 2076-6173.
15.pdf
Завантажити (525kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості підготовки вчителя іноземної мови до інноваційної діяльності. На
основі аналізу визначень поняття "інноваційна діяльність вчителя", наданих науковцями, запропоновано
авторське визначення цього терміну. Обґрунтовано умови підготовки вчителя до використання
нововведень у процесі професійної діяльності. Презентовано результати допроектного базового
дослідження, проведеного в межах спільного проекту Британської Ради в Україні та Міністерства
освіти і науки України "Шкільний вчитель нового покоління"
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інноваційна діяльність, майбутній учитель, іноземна мова, Британська рада в Україні, педагогічна підготовка |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Вер 2015 07:53 |
Оновлення: | 23 Вер 2015 08:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18615 |
ДСТУ 8302:2015: | Гончарова О. А., Коноваленко Т. В. Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до інноваційної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 3 (81). С. 69–73. |