Литньова Т. В. (2015) Особливості розвитку цілей навчання іноземної мови у період творення національної загальноосвітньої школи в Україні (друга половина 1980-х – 1990-ті роки). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (81). С. 98–103. ISSN 2076-6173.
21.pdf
Завантажити (577kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано особливості розвитку цільового компонента навчання іноземної мови у період
творення національної загальноосвітньої школи в Україні в другій половині 1980-х – 1990-х роках. На
основі офіційних документів розкрито зміст практичної, освітньої, виховної і розвивальної цілей
навчання в середній школі та обґрунтовано доцільність комплексного підходу до їх реалізації.
Розглянуто проблему вибору та використання в середній школі підручників з іноземних мов.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | цілі навчання іноземних мов, практична мета, виховна мета, освітня мета, розвивальна мета, зміст іншомовної освіти |
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Вер 2015 10:19 |
Оновлення: | 23 Вер 2015 10:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18621 |
ДСТУ 8302:2015: | Литньова Т. В. Особливості розвитку цілей навчання іноземної мови у період творення національної загальноосвітньої школи в Україні (друга половина 1980-х – 1990-ті роки). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 3 (81). С. 98–103. |