Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичні аспекти підготовки майбутнього учителя іноземних мов до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності

Романишин І. М. (2015) Теоретичні аспекти підготовки майбутнього учителя іноземних мов до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (81). С. 108–114. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 23.pdf]
Preview
Текст
23.pdf

Завантажити (587kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано типові задачі діяльності вчителя іноземних мов у межах навчальної,
гностичної, виховної, розвивальної, планувальної, організаційної, контролюючої та діагностичної
функцій, зазначених у Галузевому стандарті вищої школи та педагогічній літературі. Дано визначення
поняття "контрольно-оцінювальна компетентність учителя ІМ", розкрито її компоненти.
Обґрунтовано педагогічні умови ефективної підготовки майбутнього вчителя ІМ до реалізації
контрольно-оцінювальної компетентності у закладах освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: підготовка учителя ІМ, функції діяльності учителя, контрольно-оцінювальна компетентність, педагогічні умови
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2015 09:35
Оновлення: 23 Вер 2015 09:42
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18623
ДСТУ 8302:2015: Романишин І. М. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього учителя іноземних мов до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 3 (81). С. 108–114.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу