Романишин І. М. (2015) Теоретичні аспекти підготовки майбутнього учителя іноземних мов до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (81). С. 108–114. ISSN 2076-6173.
23.pdf
Завантажити (587kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано типові задачі діяльності вчителя іноземних мов у межах навчальної,
гностичної, виховної, розвивальної, планувальної, організаційної, контролюючої та діагностичної
функцій, зазначених у Галузевому стандарті вищої школи та педагогічній літературі. Дано визначення
поняття "контрольно-оцінювальна компетентність учителя ІМ", розкрито її компоненти.
Обґрунтовано педагогічні умови ефективної підготовки майбутнього вчителя ІМ до реалізації
контрольно-оцінювальної компетентності у закладах освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | підготовка учителя ІМ, функції діяльності учителя, контрольно-оцінювальна компетентність, педагогічні умови |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Вер 2015 09:35 |
Оновлення: | 23 Вер 2015 09:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18623 |
ДСТУ 8302:2015: | Романишин І. М. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього учителя іноземних мов до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 3 (81). С. 108–114. |