Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Соціальний контекст розвитку європейської початкової освіти в XXI столітті

Ярова О. Б. (2015) Соціальний контекст розвитку європейської початкової освіти в XXI столітті. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (81). С. 121–125. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 25.pdf]
Preview
Текст
25.pdf

Завантажити (571kB) | Preview

Анотація

У статті проведено аналіз особливостей соціального контексту розвитку сучасної початкової школи в
державах-членах Європейського Союзу на початку ХХІ століття. Вивчено досвід країн ЄС щодо
розв’язання соціальних проблем шкільництва на рівні МСКО 1. Визначено загальні тенденції розвитку
європейської початкової освіти, що сформовані під впливом політичних, економічних та соціально-
культурних чинників.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: початкова освіта, Європейський Союз, соціальний контекст, тенденції розвитку
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2015 09:45
Оновлення: 23 Вер 2015 09:51
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18625
ДСТУ 8302:2015: Ярова О. Б. Соціальний контекст розвитку європейської початкової освіти в XXI столітті. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 3 (81). С. 121–125.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу