Березюк Ю. В. (2015) Методичні аспекти застосування шкільного підручника при вивченні іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (81). ISSN 2076-6173.
Preview
28.pdf
Завантажити (567kB) | Preview
Анотація
У статті визначено основні методичні аспекти застосування шкільного підручника при вивченні
іноземної мови, проаналізовано типи шкільних підручників, вимоги до них, їх основні функції та принципи
побудови. Розглянуто основні фактори впливу на процес підручникотворення як у вітчизняній, так і
зарубіжній педагогіці. Акцентовано увагу на зарубіжному досвіді побудови підручників іноземної мови,
їх методичній основі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | підручник, іноземна мова, методичні аспекти, підручникотворення, зарубіжний досвід |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Вер 2015 09:59 |
Оновлення: | 23 Вер 2015 10:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18628 |
ДСТУ 8302:2015: | Березюк Ю. В. Методичні аспекти застосування шкільного підручника при вивченні іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 3 (81). |