Литньова І. Ф. (2015) Cутність та зміст моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (81). С. 150–153. ISSN 2076-6173.
31.pdf
Завантажити (556kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано шляхи вдосконалення та підвищення якості системи освіти у вищих
навчальних закладах України. Обґрунтовано необхідність використання сучасних технологій, нових
механізмів і методів управління в освітній галузі. Автором акцентовано увагу на важливості
забезпечення впровадження моніторингу якості в процес підготовки майбутніх учителів філологічних
спеціальностей. Визначено сутність та зміст моніторингу якості освіти майбутніх фахівців. Дано
визначення поняття ''моніторинг''. У статті розглянуто зміст моніторингу в різних галузях науки.
Доведено, що використання моніторингу є основним інструментом оцінки ефективності процесу
підготовки та передбачення подальших кроків до її підвищення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | моніторинг, зміст моніторингу, якість освіти, професійна підготовка, вчителі філологічних спеціальностей |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Вер 2015 10:13 |
Оновлення: | 23 Вер 2015 10:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18631 |
ДСТУ 8302:2015: | Литньова І. Ф. Cутність та зміст моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 3 (81). С. 150–153. |