Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Сутність та зміст моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей

Литньова І. Ф. (2015) Сутність та зміст моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 81. С. 150–153. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 31.pdf]
Preview
Текст
31.pdf

Завантажити (556kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано шляхи вдосконалення та підвищення якості системи освіти у вищих
навчальних закладах України. Обґрунтовано необхідність використання сучасних технологій, нових
механізмів і методів управління в освітній галузі. Автором акцентовано увагу на важливості
забезпечення впровадження моніторингу якості в процес підготовки майбутніх учителів філологічних
спеціальностей. Визначено сутність та зміст моніторингу якості освіти майбутніх фахівців. Дано
визначення поняття ''моніторинг''. У статті розглянуто зміст моніторингу в різних галузях науки.
Доведено, що використання моніторингу є основним інструментом оцінки ефективності процесу
підготовки та передбачення подальших кроків до її підвищення.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: моніторинг, зміст моніторингу, якість освіти, професійна підготовка, вчителі філологічних спеціальностей
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2015 10:13
Оновлення: 23 Вер 2015 10:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18631
ДСТУ 8302:2015: Литньова І. Ф. Сутність та зміст моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2015. № 81. С. 150–153.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу