Литньова І. Ф. (2015) Cутність та зміст моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). pp. 150-153. ISSN 2076-6173.
31.pdf
Download (556kB) | Preview
Abstract
У статті проаналізовано шляхи вдосконалення та підвищення якості системи освіти у вищих
навчальних закладах України. Обґрунтовано необхідність використання сучасних технологій, нових
механізмів і методів управління в освітній галузі. Автором акцентовано увагу на важливості
забезпечення впровадження моніторингу якості в процес підготовки майбутніх учителів філологічних
спеціальностей. Визначено сутність та зміст моніторингу якості освіти майбутніх фахівців. Дано
визначення поняття ''моніторинг''. У статті розглянуто зміст моніторингу в різних галузях науки.
Доведено, що використання моніторингу є основним інструментом оцінки ефективності процесу
підготовки та передбачення подальших кроків до її підвищення.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | моніторинг, зміст моніторингу, якість освіти, професійна підготовка, вчителі філологічних спеціальностей |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology |
Depositing User: | Users 2944 not found. |
Date Deposited: | 23 Sep 2015 10:13 |
Last Modified: | 23 Sep 2015 10:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18631 |