Ліпінська І. О. (2015) Наукова монографія як джерело розвитку професійного світогляду майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (81). С. 160–164. ISSN 2076-6173.
33.pdf
Завантажити (574kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано джерела, які сприяють розвитку професійного світогляду вчителів-філологів
подвійних спеціальностей. Автор з’ясовує роль наукової монографії у професійному становленні
вчителя-філолога подвійного профілю. Дослідниця виділяє декілька проблем, які розглядаються в
монографіях, серед яких підготовка вчителя-філолога та вчителя-філолога подвійного профілю, місце
Болонського процесу в сучасній освіті, проблема реформування вищої школи, тенденції та теоретико-
методологічний аспект розвитку педагогічної освіти України, зв'язок соціально-економічних
перетворень у суспільстві з розвитком освіти та ін.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Вер 2015 10:19 |
Оновлення: | 23 Вер 2015 10:26 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18633 |
ДСТУ 8302:2015: | Ліпінська І. О. Наукова монографія як джерело розвитку професійного світогляду майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 3 (81). С. 160–164. |