Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Наукова монографія як джерело розвитку професійного світогляду майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю

Ліпінська І. О. (2015) Наукова монографія як джерело розвитку професійного світогляду майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (81). С. 160–164. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 33.pdf]
Preview
Текст
33.pdf

Завантажити (574kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано джерела, які сприяють розвитку професійного світогляду вчителів-філологів
подвійних спеціальностей. Автор з’ясовує роль наукової монографії у професійному становленні
вчителя-філолога подвійного профілю. Дослідниця виділяє декілька проблем, які розглядаються в
монографіях, серед яких підготовка вчителя-філолога та вчителя-філолога подвійного профілю, місце
Болонського процесу в сучасній освіті, проблема реформування вищої школи, тенденції та теоретико-
методологічний аспект розвитку педагогічної освіти України, зв'язок соціально-економічних
перетворень у суспільстві з розвитком освіти та ін.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2015 10:19
Оновлення: 23 Вер 2015 10:26
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18633
ДСТУ 8302:2015: Ліпінська І. О. Наукова монографія як джерело розвитку професійного світогляду майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 3 (81). С. 160–164.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу