Ліпінська І. О. (2015) Наукова монографія як джерело розвитку професійного світогляду майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). pp. 160-164. ISSN 2076-6173.
33.pdf
Download (574kB) | Preview
Abstract
У статті проаналізовано джерела, які сприяють розвитку професійного світогляду вчителів-філологів
подвійних спеціальностей. Автор з’ясовує роль наукової монографії у професійному становленні
вчителя-філолога подвійного профілю. Дослідниця виділяє декілька проблем, які розглядаються в
монографіях, серед яких підготовка вчителя-філолога та вчителя-філолога подвійного профілю, місце
Болонського процесу в сучасній освіті, проблема реформування вищої школи, тенденції та теоретико-
методологічний аспект розвитку педагогічної освіти України, зв'язок соціально-економічних
перетворень у суспільстві з розвитком освіти та ін.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
Depositing User: | Users 2944 not found. |
Date Deposited: | 23 Sep 2015 10:19 |
Last Modified: | 23 Sep 2015 10:26 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18633 |