Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль ідей реформаторської педагогіки в процесі формування інноваційного потенціалу вітчизняного вчителя (кінець ХІХ початок ХХ століть)

Перетятько О. В. (2003) Роль ідей реформаторської педагогіки в процесі формування інноваційного потенціалу вітчизняного вчителя (кінець ХІХ початок ХХ століть). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 13. С. 194–197.

[thumbnail of 03povpvv.pdf]
Preview
PDF
03povpvv.pdf

Завантажити (142kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається вплив ідей реформаторської педагогіки на формування інноваційного потенціалу вітчизняного вчителя у кінці ХІХ – на початку ХХ століть.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LA Історія освіти
Користувач: С.В. Лінійчук
Дата подачі: 04 Лист 2008 10:40
Оновлення: 14 Серп 2015 17:18
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1874
ДСТУ 8302:2015: Перетятько О. В. Роль ідей реформаторської педагогіки в процесі формування інноваційного потенціалу вітчизняного вчителя (кінець ХІХ початок ХХ століть). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2003. № 13. С. 194–197.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу