Перетятько О. В. (2003) Роль ідей реформаторської педагогіки в процесі формування інноваційного потенціалу вітчизняного вчителя (кінець ХІХ початок ХХ століть). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 13. С. 194–197.
Preview
03povpvv.pdf
Завантажити (142kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається вплив ідей реформаторської педагогіки на формування інноваційного потенціалу вітчизняного вчителя у кінці ХІХ – на початку ХХ століть.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Користувач: | С.В. Лінійчук |
Дата подачі: | 04 Лист 2008 10:40 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 17:18 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1874 |
ДСТУ 8302:2015: | Перетятько О. В. Роль ідей реформаторської педагогіки в процесі формування інноваційного потенціалу вітчизняного вчителя (кінець ХІХ початок ХХ століть). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2003. № 13. С. 194–197. |