Перетятько О. В. (2003) Роль ідей реформаторської педагогіки в процесі формування інноваційного потенціалу вітчизняного вчителя (кінець ХІХ початок ХХ століть). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. pp. 194-197.
Preview
03povpvv.pdf
Download (142kB) | Preview
Abstract
У статті розглядається вплив ідей реформаторської педагогіки на формування інноваційного потенціалу вітчизняного вчителя у кінці ХІХ – на початку ХХ століть.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LA History of education |
| Depositing User: | С.В. Лінійчук |
| Date Deposited: | 04 Nov 2008 12:40 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 20:18 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1874 |
| ДСТУ 8302:2015: | Перетятько О. В. Роль ідей реформаторської педагогіки в процесі формування інноваційного потенціалу вітчизняного вчителя (кінець ХІХ початок ХХ століть). Вісник Житомирського педагогічного університету. 2003. № 13. pp. 194-197. |


