Федорчук (Жуковська) А. Л. (2015) Структурна модель підготовки майбутнього вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю. «Проблеми та перспективи навчання технологій».. С. 25–27.
Preview
Fedorchuk1.pdf
Завантажити (946kB) | Preview
Анотація
Інформаційно-технологічні перетворення висувають нові
вимоги до підготовки педагога сучасної профільної школи.
Оновлення змісту навчання потребує створення й використання
нових освітніх систем, застосування інноваційних методів та
засобів навчання, що потребує нової схеми підготовки вчителя
інформатики, який готовий працювати в класах фізико-
математичного профілю.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Марія Олександрівна Ігнатюк |
Дата подачі: | 08 Жовт 2015 11:14 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18741 |
ДСТУ 8302:2015: | Федорчук (Жуковська) А. Л. Структурна модель підготовки майбутнього вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю. «Проблеми та перспективи навчання технологій». 2015.. С. 25–27. |