Постова С. А. (2015) Розвиток творчого мислення старшокласників на заняттях гуртка з інформатики. Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота (37). pp. 137-140.
visnyk 37_bibl.pdf
Download (4MB) | Preview
Abstract
У статті проаналізовано підходи педагогів до розуміння сутності понять "творчість", "творче мислення" та "позанавчальна діяльність", також наведено визначення понять "мислення", "розвиток творчого мислення" та "гурток". Розглянуто основні передумови розвитку творчого мислення, а також описані основні форми організації позанавчальної діяльності з інформатики; наведено ряд відмінностей позанавчальної діяльності в порівнянні з уроком як основною формою традиційної організації навчально-виховного процесу. У статті висвітлено шляхи та можливості розвитку творчого мислення старшокласників на гуртку з інформатики.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | творчість, творче мислення, розвиток творчого мислення, позанавчальна діяльність, гурток з інформатики. |
Subjects: | Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology |
Depositing User: | Марія Олександрівна Ігнатюк |
Date Deposited: | 09 Oct 2015 18:35 |
Last Modified: | 09 Oct 2015 18:35 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18772 |