Кучерук О. А., Миржиєвська Г. В. (2015) Розвиток творчих здібностей п’ятикласників як лінгвометодична проблема. Українська мова і література в школах України. № 3. С. 22–26.
Творчі_здібності_з_Миржиєв.pdf
Завантажити (543kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто теоретико-практичні аспекти розвитку творчого потенціалу учнів на уроках української мови. На основі наукового осмислення порушеної проблеми окреслено зміст базових понять. Шляхом аналізу науково-методичних поглядів і синтезу теоретичних ідей визначено сучасні підходи до творчого розвитку зростаючої мовної особистості, запропоновано систему навчальних завдань, ефективних для розвитку творчих здібностей п’ятикласників у процесі україномовної освіти. За результатами шкільної практики показано можливості використання елементів арт-терапії з метою формування юної мовної особистості творчого типу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | креативність, творчість, творчі здібності, мовна особистість творчого типу, підходи до творчого розвитку учнів, творчі завдання, арт-терапія |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата подачі: | 16 Жовт 2015 15:42 |
Оновлення: | 16 Жовт 2015 15:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18795 |
ДСТУ 8302:2015: | Кучерук О. А., Миржиєвська Г. В. Розвиток творчих здібностей п’ятикласників як лінгвометодична проблема. Українська мова і література в школах України. 2015. № 3. С. 22–26. |