Максимова О. О. (2014) Особливості становлення взаємин молодших школярів (психолого-педагогічний аспект). Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). № 5. С. 38–43.
Preview
стаття3.pdf
Завантажити (408kB) | Preview
Анотація
Розглядаються типи взаємин між дітьми молодшого шкільного віку,
можливі форми організації спільної діяльності, ситуації, які виникають під час її
виконання, силові і нормативні методи узгодження намірів. Аналізуються переживання
дітей від типу встановлених взаємин, першопричини дитячих конфліктів, емоційна
децентрація як шлях регулювання взаємин дітей
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 4431 не знайдено. |
Дата подачі: | 17 Лист 2015 10:13 |
Оновлення: | 17 Лист 2015 10:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19368 |
ДСТУ 8302:2015: | Максимова О. О. Особливості становлення взаємин молодших школярів (психолого-педагогічний аспект). Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). 2014. № 5. С. 38–43. |