Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Змішане навчання як основа формування ІКТ-компетентності вчителя

Кривонос О. М., Коротун О. В. (2015) Змішане навчання як основа формування ІКТ-компетентності вчителя. Наукові записки. № 8. С. 19–23.

[thumbnail of Kryvonos.pdf]
Preview
Текст
Kryvonos.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

В статті висвітлюється актуальна проблема формування ІКТ-компетентності вчителя у моделі змішаного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах (ЗНЗ). Визначене поняття моделі змішаного навчання, висвітлені переваги та недоліки його використання у навчальному процесі ЗНЗ, описані аспекти формування ІКТ-компетентності вчителя в цій моделі навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Марія Олександрівна Ігнатюк
Дата подачі: 23 Лист 2015 10:48
Оновлення: 23 Лист 2015 15:10
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19412
ДСТУ 8302:2015: Кривонос О. М., Коротун О. В. Змішане навчання як основа формування ІКТ-компетентності вчителя. Наукові записки. 2015. № 8. С. 19–23.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу