Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретико-концептуальні аспекти формування методичної системи фізичного виховання

Грибан Г. П. (2012) Теоретико-концептуальні аспекти формування методичної системи фізичного виховання. Фізичне виховання в сучасній школі. № 5. С. 32–35.

[thumbnail of grb_2012.pdf]
Preview
Текст
grb_2012.pdf

Завантажити (177kB) | Preview

Анотація

Розглянуто теоретико-концептуальні аспекти формування методичної системи фізичного виховання. Вперше розроблено методологію створення моделі методичної системи фізичного виховання, розкрито її компоненти (мета, зміст, методи, засоби й організаційні форми навчання), шляхи функціонування у навчальному процесі з фізичного виховання. Визначено принципи, специфічні особливості, процес проектування і реформування методичної системи фізичного виховання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: методична система, фізичне виховання, методологія, концепція, системний підхід.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичної культури та базової загальновійськової підготовки
Користувач: Григорій Петрович Грибан
Дата подачі: 15 Груд 2015 09:01
Оновлення: 15 Груд 2015 09:11
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19530
ДСТУ 8302:2015: Грибан Г. П. Теоретико-концептуальні аспекти формування методичної системи фізичного виховання. Фізичне виховання в сучасній школі. 2012. № 5. С. 32–35.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу