Грибан Г. П. (2012) Теоретико-концептуальні аспекти формування методичної системи фізичного виховання. Фізичне виховання в сучасній школі. № 5. С. 32–35.
Preview
grb_2012.pdf
Завантажити (177kB) | Preview
Анотація
Розглянуто теоретико-концептуальні аспекти формування методичної системи фізичного виховання. Вперше розроблено методологію створення моделі методичної системи фізичного виховання, розкрито її компоненти (мета, зміст, методи, засоби й організаційні форми навчання), шляхи функціонування у навчальному процесі з фізичного виховання. Визначено принципи, специфічні особливості, процес проектування і реформування методичної системи фізичного виховання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | методична система, фізичне виховання, методологія, концепція, системний підхід. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичної культури та базової загальновійськової підготовки |
Користувач: | Григорій Петрович Грибан |
Дата подачі: | 15 Груд 2015 09:01 |
Оновлення: | 15 Груд 2015 09:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19530 |
ДСТУ 8302:2015: | Грибан Г. П. Теоретико-концептуальні аспекти формування методичної системи фізичного виховання. Фізичне виховання в сучасній школі. 2012. № 5. С. 32–35. |