Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Науково-методичний та координаційний супровід розвитку інформаційного освітньо-наукового простору України

Спірін О. М., Новицька Т. Л., Лупаренко Л. А. (2015) Науково-методичний та координаційний супровід розвитку інформаційного освітньо-наукового простору України. Комп'ютер у школі та сім'ї. Т. 125, № 5. С. 11–17.

[thumbnail of Spirin_Support.pdf]
Preview
Текст
Spirin_Support.pdf

Завантажити (219kB) | Preview

Анотація

Висвітлено основні результати діяльності Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України за період 2007-2015 рр. в частині, що стосується науково-методичного та координаційного супроводу розвитку вітчизняного освітньо-наукового інформаційного простору. Розглянуто низку результатів наукових досліджень, орієнтованих на виконання законів України «Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки», «Про Національну програму інформатизації». Наведено окремі матеріали Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, подані на розгляд до Парламентських слухань «Законодавче забезпечення розвитку інформаційного суспільства в Україні».

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: ІКТ в освіті, інформатизація освіти, інформатизація суспільства, наукові дослідження, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Q Наука > Q Наука (Загальне)
Z Бібліографія. Бібліотечні Науки. Інформаційні ресурси > ZA Інформаційні ресурси
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Тетяна Новицька
Дата подачі: 16 Груд 2015 22:27
Оновлення: 16 Груд 2015 22:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19552
ДСТУ 8302:2015: Спірін О. М., Новицька Т. Л., Лупаренко Л. А. Науково-методичний та координаційний супровід розвитку інформаційного освітньо-наукового простору України. Комп'ютер у школі та сім'ї. 2015. Т. 125, № 5. С. 11–17.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу