Майстренко Т. М. (2015) Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). С. 352–359.
МАЙСТРЕНКО.pdf
Завантажити (776kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються результати дослідження ціннісної регуляції навчальної діяльності студентів з ознаками академічної обдарованості. Студентам цієї групи переважно притаманний суб’єктно-ціннісний рівень регуляції. Діяльнісно-операційний компонент рефлексії здібностей характеризується збільшенням кількості учбово-професійних умінь, підвищенням здатності до операціоналізації умінь та професійною направленістю розвитку умінь. Зростає рівень референтності професійного оточення. Конструкти ціннісної свідомості відображають особливості учбово-професійної діяльності. З’являються суб’єктні цінності, які є основою ціннісної регуляції навчальної діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | академічна обдарованість, регуляція, рефлексія, уміння, цінності, ціннісна регуляція, навчальна діяльність. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 17 Груд 2015 13:42 |
Оновлення: | 17 Груд 2015 13:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19563 |