Вікарчук О. І., Сахненко А. О. (2015) Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу. Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу.. С. 25–34.
Preview
Стаття__Аліни.pdf
Завантажити (393kB) | Preview
Анотація
Розглянуто сучасний рівень формування соціально-економічної відповідальності бізнес-структур і забезпечення конкурентоспроможності як критерію ефективності соціально орієнтованих маркетингових програм. Автор не тільки ставить завдання встановити відповідність між зазначеними категоріями, але й виявити критерій ефективності соціально орієнтованих маркетингових рішень.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | маркетинг, маркетингове дослідження, соціальна відповідальність, економічна відповідальність, підприємство. |
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 23 Груд 2015 07:35 |
Оновлення: | 23 Груд 2015 07:35 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19652 |
ДСТУ 8302:2015: | Вікарчук О. І., Сахненко А. О. Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу. Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу. 2015.. С. 25–34. |