Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Соціальна відповідальність та етика в маркетингу

Дударчик В., Пойта І. О. (2015) Соціальна відповідальність та етика в маркетингу. Міжвузівська студентська науково-практична конференція "Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу".. С. 75–82.

[thumbnail of Stattya_Dudarchik_1.pdf]
Preview
Текст
Stattya_Dudarchik_1.pdf

Завантажити (382kB) | Preview

Анотація

В статті розкрито теоретико-методичні та практичні аспекти соціальної відповідальності та етики а маркетингу. Визначено перспективні напрями розвитку соціальної відповідальності на вітчизняних підприємствах.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг, відповідальний маркетинг, соціальна відповідальність, етика в маркетингу.
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 14 Січ 2016 08:08
Оновлення: 14 Січ 2016 08:08
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19861
ДСТУ 8302:2015: Дударчик В., Пойта І. О. Соціальна відповідальність та етика в маркетингу. Міжвузівська студентська науково-практична конференція "Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу". 2015.. С. 75–82.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу