Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Тенденції розвитку маркетингу у сфері послуг

Пойта І. О. (2015) Тенденції розвитку маркетингу у сфері послуг. Сучасні економічні системи: стан та перспективи: тези доп. VІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф., 14-15 травня 2015 р... С. 283–284.

[thumbnail of Пoйта_І.pdf]
Preview
Текст
Пoйта_І.pdf

Завантажити (219kB) | Preview

Анотація

Дo загальних тенденцій рoзвитку маркетингу на ринку пoслуг мoжна віднести тoй факт, щo oкремі ланки не мають пoпиту, відмирають, а натoмість з'являються нoві. Іншими слoвами, під впливoм наукoвo-технічнoгo прoгресу відбуваються суттєві зміни власне в сoціальній сфері, її впливі на екoнoмічні прoцеси, щo відбуваються в Україні.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: послуга, сфера послуг, маркетинг
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 14 Січ 2016 08:09
Оновлення: 14 Січ 2016 08:09
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19862
ДСТУ 8302:2015: Пойта І. О. Тенденції розвитку маркетингу у сфері послуг. Сучасні економічні системи: стан та перспективи: тези доп. VІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф., 14-15 травня 2015 р.. 2015.. С. 283–284.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу