Костючков С. К. (2015) Особистість, суспільство і держава як замовники та споживачі освітніх послуг. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 81. С. 16–21. ISSN 2076-6173.
16-21.pdf
Завантажити (264kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості інтеракцій особистості, суспільства і держави як замовників і
споживачів освітніх послуг у контексті стратегії розвитку сучасної освітньої системи; визначено
поняття "освітня послуга" в контексті освітнього споживчого ринку; охарактеризовано систему
діючих суб’єктів − акторів освітнього процесу; проаналізовано погляди М. Фуко на освіту як соціальний
інститут, який у сучасному західному світі є системою обмеження свободи особистості; зроблено
висновок про те, що в сучасних умовах виникають різноманітні групи замовників й споживачів освітніх
послуг, які відрізняються запитами, інтересами та фінансовими можливостями на ринку освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | індивід, соціум, державна влада, освітня послуга, сфера освіти, біовлада, ринкова економіка |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 14 Січ 2016 12:27 |
Оновлення: | 14 Січ 2016 12:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19875 |
ДСТУ 8302:2015: | Костючков С. К. Особистість, суспільство і держава як замовники та споживачі освітніх послуг. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 81. С. 16–21. |