Климова К. Я. (2006) Віч-на-віч з мовою. ЖДУ ім. І.Франка, ст. 105.
ПОС_БН-1.PDF - Інше
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Проблема формування мовленнєвої особистості майбутнього вчителя останнім часом все більше привертає
увагу методистів вищої школи. На жаль, гнучкі педагогічні технології вузівського навчання іноді набувають
суто формального впровадження – ми обмежуємося змінами в будові навчальних планів, у послідовності різних
форм занять, введенням нових систем контролю й оцінювання знань тощо. Але спробуймо за кожним
нововведенням побачити особистість майбутнього вчителя не як об’єкта нашого педагогічного впливу – такий
підхід порушує принцип спільності праці викладачів і студентів, коли навчання і виховання перетворюється на
самонавчання і самовиховання. Не випадково ми приділяємо увагу розвитку ораторських здібностей завтрашніх
класоводів: їм вирішувати нелегке завдання, яке постало перед сучасною початковою школою – вже з перших
років навчання розкрити перед дітьми дивовижні барви рідної мови, навчити дітей не просто читати, а
усвідомлювати зміст прочитаного вірша, оповідання, відчуваючи при цьому естетичну насолоду від кожної
зустрічі з героями творів великого Кобзаря, незабутнього Івана Франка, мужньої і мрійливої Лесі Українки.
Саме тому ґрунтовна мовна підготовка вчителів початкових класів органічно поєднується з формуванням
риторичної особистості студентів.
Тип ресурсу: | Книга |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 14 Лют 2016 08:14 |
Оновлення: | 14 Лют 2016 08:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20236 |