Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичні аспекти механізму маркетингового управління регіоном

Пойта І. О. (2015) Теоретичні аспекти механізму маркетингового управління регіоном. Модернізація фінансово-кредитної стратегії розвитку регіону та громади:науковий погляд: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Ужгород, 29 жовтня 2015 р.).. С. 65–67.

[thumbnail of Пойта_тези.PDF]
Preview
pdf
Пойта_тези.PDF

Завантажити (339kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 23 Лют 2016 08:16
Оновлення: 23 Лют 2016 08:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20331
ДСТУ 8302:2015: Пойта І. О. Теоретичні аспекти механізму маркетингового управління регіоном. Модернізація фінансово-кредитної стратегії розвитку регіону та громади:науковий погляд: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Ужгород, 29 жовтня 2015 р.). 2015.. С. 65–67.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу