Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування професійної комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови на засадах інтерактивного навчання

Гурова Т. Ю. (2015) Формування професійної комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови на засадах інтерактивного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 20–25. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 20-25.pdf]
Preview
Текст
20-25.pdf

Завантажити (251kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлено потенційні можливості інтерактивного навчання для формування професійної
комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови, автор аналізує переваги і
недоліки різних видів навчання, наголошує на необхідності використання сучасних інтерактивних
технологій для становлення професійної англомовної комунікативної компетентності студента
філолога, наводить приклади інтерактивних методів і прийомів, які підвищують ефективність
формування професійної комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна комунікативна компетентність, майбутній вчитель англійської мови, інтерактивне навчання, методи і прийоми інтерактивного навчання.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 24 Лют 2016 10:37
Оновлення: 24 Лют 2016 10:40
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20379
ДСТУ 8302:2015: Гурова Т. Ю. Формування професійної комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови на засадах інтерактивного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 20–25.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу