Гурова Т. Ю. (2015) Формування професійної комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови на засадах інтерактивного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 20–25. ISSN 2076-6173.
20-25.pdf
Завантажити (251kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено потенційні можливості інтерактивного навчання для формування професійної
комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови, автор аналізує переваги і
недоліки різних видів навчання, наголошує на необхідності використання сучасних інтерактивних
технологій для становлення професійної англомовної комунікативної компетентності студента
філолога, наводить приклади інтерактивних методів і прийомів, які підвищують ефективність
формування професійної комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна комунікативна компетентність, майбутній вчитель англійської мови, інтерактивне навчання, методи і прийоми інтерактивного навчання. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Лют 2016 10:37 |
Оновлення: | 24 Лют 2016 10:40 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20379 |
ДСТУ 8302:2015: | Гурова Т. Ю. Формування професійної комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови на засадах інтерактивного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 20–25. |