Дмітренко Н. Є. (2015) Інформаційна компетентність як вагома складова професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 31–35. ISSN 2076-6173.
31-35.pdf
Завантажити (373kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається питання формування інформаційної компетентності майбутніх учителів
іноземної мови. Освітлено актуальність проблеми; уточнено визначення інформаційної
компетентності учителя іноземної мови та подано її компонентний склад; представлено рівні
формування інформаційної компетентності; розроблено номенклатуру умінь, що розвиваються на
основі навчальних Інтернет-ресурсів; окреслено основні положення формування інформаційної
компетентності майбутнього учителя іноземної мови.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інформаційна компетентність, навчання іноземної мови, інформаційно-комунікаційні технології в навчанні |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Лют 2016 10:43 |
Оновлення: | 24 Лют 2016 10:51 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20382 |
ДСТУ 8302:2015: | Дмітренко Н. Є. Інформаційна компетентність як вагома складова професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 31–35. |