Мазко О. П. (2015) Технологія формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 46–50. ISSN 2076-6173.
Preview
46-50.pdf
Завантажити (374kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто інноваційну технологію формування культури педагогічної взаємодії у процесі
вивчення фахових дисциплін як спробу вдосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя
іноземних мов. Охарактеризовано її основні етапи: інформаційно-теоретичний, змістовий, практично-
діяльнісний, оцінно-корективний та самостійно-творчий. Описано поетапне впровадження технології у
навчальний процес низки вищих навчальних закладів України.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічна взаємодія, культура педагогічної взаємодії, технологія, інтерактивні технології навчання, фахові дисципліни |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Лют 2016 11:06 |
Оновлення: | 24 Лют 2016 11:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20389 |
ДСТУ 8302:2015: | Мазко О. П. Технологія формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 46–50. |