Самойлюкевич І. В., Волкова О. О. (2015) Планування безперервного професійного розвитку як інноваційний компонент змісту методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 61–67. ISSN 2076-6173.
61-67.pdf
Завантажити (385kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема безперервного професійного розвитку та її місце у системі
професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Проаналізовано особливості організації
тематичного модуля з питань планування безперервного професійного розвитку як інноваційного
компонента змісту методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в українських
університетах. Проілюстровано методику опрацювання навчального матеріалу модуля прикладами
завдань, розроблених з урахуванням зарубіжного досвіду в рамках проекту ''Шкільний вчитель нового
покоління''.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | безперервний професійний розвиток, тематичний модуль, методична підготовка майбутніх учителів іноземних мов |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 25 Лют 2016 09:29 |
Оновлення: | 06 Жовт 2016 10:17 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20414 |
ДСТУ 8302:2015: | Самойлюкевич І. В., Волкова О. О. Планування безперервного професійного розвитку як інноваційний компонент змісту методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 61–67. |